
Något som inte fungerar?
Kolla först om det är möjligt att lösa själv! På Mariastugan.se har vi samlat mycket information och lösningar på vanliga problem.
Jag kan ej lösa det själv!
Om du inte kan lösa det på egen hand, upprätta en felanmälan via Dinhyresvärd.
När åtgärdas min felanmälan?
Vi åtgärdar felanmälda ärende så fort vi kan. Vi prioriterarar dels beaktande problemets natur, dels beaktande när felanmälan kom in. En vattenläcka prioriteras före en trasig ringklocka, t.ex.!
Aktuellt
Värme
Nu när kyligare väder infinner sig brukar en del undra varför elementen inte är så varma trots kallare temperaturer. Detta är helt normalt, radiatorerna i MariaStugan jobbar med lägre framledningstemperaturer på varmvattnet, men kan ändå värma upp era bostäder!
Fastighetsjouren finns alltid tillgänglig, från 16:00-08:00 på vardagar, samt dygnet runt på helgdagar. Ring endast för akuta problem som inte kan vänta till när ordinarie förvaltningspersonal är tillbaka.
Telefon fastighetsjour: 010-207 85 85
Om brott pågår ska du ringa polisen,
114 14 eller 112.
Vid akuta fel mellan kl. 08.00-16.00 ring Siegel Bostad på 040-636 46 80